Aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Geraldine Nieuwendijk - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Geraldine Nieuwendijk - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: geraldinefreetown

Blijf op de hoogte en volg Geraldine

28 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Het begint nu wel spannend te worden hoor, over 5 dagen hoop ik te vertrekken naar Sierra Leone om daar 2 maanden te gaan werken op Mercy Ship. Heb er ontzettend veel zin in! Gisteren mijn laatste werkdag gehad, an daar van iedereen afscheid genomen.

Ben nu druk bezig met alles in te pakken, heb behoorlijk veel spullen gekregen om mee te nemen voor daar: knuffels, pennen, speelgoed...het wordt dus een uitdaging om alles mee te nemen. Maar dat komt wel goed. Nu nog even genieten van de laatste dagen hier in NL. Het volgende berichtje hoop vanuit Freetown te plaatsen.

Liefs Geraldine

• 28 September 2011 - 14:39

Marit:

Nouhouw...het komt nu opeens wel erg dichtbij...
    maar gelukkig zie ik je nog wel even voor die tijd.
    alle liefs xx

• 28 September 2011 - 15:29

Berdien:

Hihi, ik moest er de hele week al aan denken. Ik tel dus ook maar met je mee. Gaat het al een beetje lukken? T gaat vast goedkomen. Je zal Nl gaan missen, maar krijgt ook zoveel liefde terug! Heel veel succes met inpakken en afscheid nemen! Doe ze maar de groetjes van mij. Enne, als je nog wat wilt weten; we kunnen zondagavond nog wel even bellen. Xxx Berdien