Aankomst - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Geraldine Nieuwendijk - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Geraldine Nieuwendijk - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: geraldinefreetown

Blijf op de hoogte en volg Geraldine

04 Oktober 2011 | Sierra Leone, Freetown

Even een kort berichtje, ben gisteravond aangekomen op Mercy Ships. De reis is goed gegaan, op het vliegveld in Brussel kwam ik al zo'n 10 andere mensen tegen die ook allemaal naar Mercy Ships gingen. Het vliegen ging perfect, we waren zelfs een uur te vroeg geland in Freetown! Daar stonden al een aantal mensen van MS klaar om ons te ontvangen en met een gammel bootje werden we naar het schip gebracht. Vandaag en morgen staan helemaal in het teken van orientatie. Alle nieuwelingen krijgen een rondleiding, we moeten nog een aantal formulieren invullen. Vandaag mochten we al een kijkje nemen op de afdeling...echt heel anders als wat je in NL gewend bent. Kleine zaaltjes, familie die op een matras onder de ziekenhuisbedden blijft slapen. Heb ontzettend veel zin om donderdag aan de slag te gaan. De mensen hier zijn ontzettend aardig, iedereen is heel vriendelijk. Je ontmoet hier zoveel nieuwe mensen van over de hele wereld, heel bijzonder. Het enige wat we gemeen hebben is ons geloof in Jezus. Zo tof om dat te kunnen delen, terwijl je zo'n andere culturele achtergrond hebt. Veel liefs uit het warme Afrika!

• 04 Oktober 2011 - 20:16

Klaas:

Succes.. geniet van deze ervaring!!

• 04 Oktober 2011 - 20:17

Annemarie Oudijn:

NICE dat je een blog bij kunt houden..Ben erg benieuwd naar al je 'adventures to come'! Succes met het acclimatiseren, be a blessing en bovenal.. geniet!

• 04 Oktober 2011 - 20:24

Lisette:

Leuk om dit te lezen. Ben benieuwd naar je verdere berichten!

• 04 Oktober 2011 - 20:29

Lyan:

Ha Geraldine,
    Goed om zo snel een positief verhaaltje van je te lezen, héél veel succes as donderdag, 't lijkt me echt gaaf! Enne, hier wordt het echt herfst deze week...contrast!
    Gr. Lyan

• 04 Oktober 2011 - 21:40

Berdien:

Wat fijn dat je veilig aangekomen bent en dat de reis goed is gegaan! Heel veel succes met de "aantal (!)" formulieren. Hoe zijn je kamergenoten? Wie zijn het? Misschien ken ik ze nog wel ;) Geniet meid en God's zegen!!! Liefs Berdien

• 05 Oktober 2011 - 01:47

Annalies:

He DIEn
    Groeten van Nel en ikku uit het o zo gezellige n8 leven in het Goudse gesticht

Hahahahhaha

Geniet van je verblijf en kijk goed uit
    Hou je zeker vast aan je geloof dat is iiets moois wat je kan hebben

Ik denk aan je en hou elkaar op de hoogte

Liefs de N8 zusters Anna en Nellie

• 05 Oktober 2011 - 01:49

Annalies:

Stuur maar een paar mooie foto's en GOD BLESS YOU

XXXXxjes Anna

• 05 Oktober 2011 - 07:30

Marinka:

Spannend hoor allemaal! Mooi dat de reis goed verliep en dat je al snel wat mensen tegen kwam. Altijd leuker :D Veel plezier!

• 05 Oktober 2011 - 16:19

Jean Kasbergen:

He Geraldinio,

Goed om te lezen dat je bent aangekomen!
    Heel veel sterkte daar en we bijven e volgen via de weblog!

Groeten,

Jean

• 05 Oktober 2011 - 17:21

Gesa:

Hoi Chickie,
    Heel fijn dat de reis goed is gegaan!
    Genietse donderdag van je eerste werkdag.
    Gods zegen!

Liefs, ons

• 01 November 2011 - 20:32

Ria Tuinier:

Tof Geraldine, echt herkenbaar en juist ook wat jij zegt: ons geloof in Jezus verbind ons aan elkaar, Hij overstijgd alle kleuren en rassen..